WeHire
Onze kernactiviteit is Nederlandstalig klantcontact, via welk kanaal dan ook. Als specialist op het gebied van klantcontact voert PATC gesprekken met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail, chat en social media.
Ondanks onze investeringen in techniek en datamanagement beschouwen wij onze mensen als het grootste kapitaal.
PATC's ambitie is dan ook het leveren van uitmuntend klantcontact.
Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken/contacten zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt.
Flexibele en kostenefficiënte dienstverlening, het leveren van maatwerk, samenwerken met onze klanten, klantverwachtingen overtreffen en een hoge kwaliteit leveren: dat vormt de basis van onze dienstverlening.
Werken in het contactcenter van PATC betekent uitdagend werk in een gezellig team. Voor sommigen een job om nooit meer anders te willen, voor anderen een basis voor een verdere uitbouw van de carrière of goed betaalde bijbaan.
PATC Sales Support (Altea) is het Spaanse nederlandstalige contactcenter “powered by” Provite en TDA, die beide al meer dan 35 jaar hun opdrachtgevers adviseren en ondersteunen in het voeren van kwalitatief inbound en outbound klantcontact vanuit vestigingen in Den Haag (Provite), Almere en Leiden (TDA).
Provite-Den Haag is dé specialist in B2B telemarketing, TDA Leiden is gespecialiseerd in het werken voor goede doelen. Bij TDA Almere is er een grote verscheidenheid aan B2B en B2C campagnes, zowel telemarketing als klantenservice.
Team
Outbound - Toon vacature
Outbound - Toon vacature
Jij kan bepalen op welke manier je bij ons komt werken!
Kies je voor vrijheid en een hoger netto loon of voor meer zekerheid?
Welke vorm je ook kiest: PATC zorgt dat alles administratief netjes geregeld is en dat jij er geen omkijken naar hebt.
Wij helpen je met het opmaken van jouw factuur. Geen gedoe en het klopt altijd en dus betalen wij ook razendsnel uit.
Contract
75