TDA Almere is gevestigd in een modern pand dicht bij het NS station Almere Centrum. Het is een ruim opgezet contactcenter met 60 seats. Het is het hoofdkantoor van TDA (de andere vestiging is in Leiden), waar ook het management van TDA huist.
Er is veel aandacht besteed aan comfortabele werkplekken en de akoestiek waardoor er ook bij grote drukte veel rust heerst. De multichannel werkplekken zijn vaak van dubbele beeldschermen voor een optimaal gebruiksgemak van meerdere systemen tegelijk. Hierdoor kunnen medewerkers bijvoorbeeld e-mail verwerken of chatten als er even geen calls binnen komen of simpel gegevens van het ene scherm overnemen op het andere zonder steeds te hoeven switchen.
Er heerst een prettige, informele werksfeer, met veel aandacht voor de mens. Daarbij is er uiteraard ook veel aandacht voor de kwaliteit van de klantcontacten en gegevensverwerking. Medewerkers worden continu gecoacht en waar nodig getraind om hun competenties en vaardigheden verder te ontwikkelen. Een baan als callcenter medewerker is vaak een mooie springplank voor je verdere carrière.