Autónomo
Werken in het PATC callcenter betekent betaald en uitdagend werk in een gezellig team. Als autónomo heb je vaak tijd over tussen je klussen door. Een bijbaan in een callcenter betekent een mooie en regelmatige aanvulling op je verdiensten.
Het werk in een callcenter is goed af te stemmen op je reguliere klussen, je werkt in een gezellig team en je leert goed communiceren en beargumenteren.
Kortom: een goed betaalde (bij)baan waar je nog wat van leert ook!
Een baan bij een callcenter is flexibel; hierdoor kan je op de dagen en tijden werken zoals jouw schema dat toelaat. Ideaal! Vanwege de gemixte teams van jong en oud is de werksfeer erg prettig. Werken bij een callcenter vergt weinig fysieke inspanning, maar wel mentale inspanning.
✔ bereid om er minimaal 8 weken vol tegenaan te gaan
✔ minimaal MBO werk- en denkniveau
✔ duidelijk verstaanbaar Nederlands
✔ goed kunnen luisteren
✔ prettig stemgeluid, overtuigingskracht en doorzettingsvermogen
✔ goed met computer om kunnen gaan is een vereiste
✔ een beschikbaarheid van minimaal 16 uur per week
✔ een goede motivatie !
✔ volledige autónomo
Als autónomo ontvang je een vergoeding van € 13,50 per uur excl BTW.
75
Onze kernactiviteit is Nederlandstalig klantcontact, via welk kanaal dan ook. Als specialist op het gebied van klantcontact voert TDA gesprekken met consumenten en bedrijven via telefoon, e-mail, chat en social media.
Ondanks onze investeringen in techniek en datamanagement beschouwen wij onze mensen als het grootste kapitaal.
TDA’s ambitie is dan ook het leveren van uitmuntend klantcontact.
Door middel van inkomende en uitgaande gesprekken/contacten zorgen wij voor extra omzet, nieuwe klanten, afspraken, de juiste afhandeling van vragen en klachten en waardevolle informatie uit de markt.
Flexibele en kostenefficiënte dienstverlening, het leveren van maatwerk, samenwerken met onze klanten, klantverwachtingen overtreffen en een hoge kwaliteit leveren: dat vormt de basis van onze dienstverlening.
Hiring