Werken bij TDA is werken in een facilitair contactcenter dat al sinds 1986 kwalitatief klantcontact faciliteert voor de toonaangevende bedrijven en bekende goede doelen in Nederland. Vanuit onze vestigingen in Almere en Leiden zetten dagelijks meer dan 120 agents zich in voor onze klanten.
Wij zijn gespecialiseerd in multi-channel klantcontact op het gebied van sales, service en support. Dagelijks voeren wij 8.000 telefoongesprekken en beantwoorden 2.000 e-mails en zijn we actief in debiteurenbeheer, chat, webcare, social media monitoring en post verwerking.
Voor klantcontact in de financiële sector heeft TDA een eigen team van WFT gecertificeerd personeel.
Door een onderscheidende propositie en de continue begeleiding, coaching en training van onze medewerkers kan TDA een zeer hoge kwaliteit garanderen aan haar relaties en bieden we voor onze agents een omgeving waarin persoonlijk ontwikkeling centraal staat. TDA hecht veel waarde aan goed werkgeverschap. Wij bieden een omgeving waarin onze medewerkers zich optimaal kunnen ontwikkelen, en waarbij rekening wordt gehouden met hun persoonlijke situatie.